درباره انجمن

انجمنی برای فرصت‌سازی ملی و مسیریابی جهانی

انجمن نشان‌های تجاری پوشاک ایران (Iran Fashion Brands Association) سال 1401 با اخذ مجوز از اتاق بازرگانی ایران، و با هدف ایجاد بستری کارآمد برای حمایت و توسعه برندهای ملی در صنعت مُد و پوشاک تاسیس شد.

آرمان ما در انجمن پی‌ریزی و پیگیری مسیرهای تازه‌ برای اعتلای نام‌های تجاری داخلی در سطح ملی، منطقه‌ای و جهانی است. این انجمن با تمرکز بر آموزش، هم‌افزایی و ارتقای کیفیت، به دنبال توانمندسازی اعضا و ایجاد فضایی برای تحقق پتانسیل‌های بی‌شمار این حوزه است. 

تلاش ما در انجمن نشان‌های تجاری پوشاک ایران آن است که بتوانیم با استراتژی‌های جامع و اثربخش، نقشی کلیدی در ایجاد فرصت‌های همکاری و تقویت زنجیره ارزش پوشاک ایفا کنیم. هدف نهایی ما، ایجاد پیوندهای موثر با نهادهای داخلی و بین‌المللی، و حمایت از حقوق و منافع اعضا از طریق شبکه‌سازی سامان‌مند، مطالبه‌گری نتیجه‌گرا و آموزش‌های پیشرو است.

اعضای هیئت‌مدیره

علیرضا صفاری

رئیس هیئت‌مدیره

شاهین فاطمی

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره

بهرام شهریاری

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره

هدی امتیاز

عضو هیئت‌مدیره

علی بهرام‌پور

عضو هیئت‌مدیره

پویا سعادتمند

عضو هیئت‌مدیره

نازنین فرداسماعیل‌پور

عضو هیئت‌مدیره

مهدی کوزه‌گر

بازرس

ریحانه رضایی

عضو علی‌البدل

پیمان بهمنی

عضو علی‌البدل

تیم اجرایی

نیما ذوقی

دبیرکل

علی بهرام‌پور

عضو هیئت‌مدیره

علی بهرام‌پور

عضو هیئت‌مدیره

علی بهرام‌پور

عضو هیئت‌مدیره

علی بهرام‌پور

عضو هیئت‌مدیره

نشانه‌شناسی هویت بصری

انجمن: در این المان تلاش شده تا مفهوم انجمن و شورا از طریق فرم مربع منتقل شود. این انتخاب فرم، نماد قدرت و تصمیم‌گیری‌های جمعی را در قالبی مدرن و مینیمال به تصویر می‌کشد.

برند: فرم گل چهارپر که به صورت ستاره‌ای درخشان به نمایش درآمده، نمادی از «برند» است. این طراحی، به وضوح ماهیت نوآورانه و درخشندگی برند را منتقل می‌کند.

پوشاک: در اسطوره‌ها، دایره نمایان‌گر زنان، و مربع نماد مردان است. ترکیب این دو شکل در لوگو، نشان‌دهنده توجه برند به همه‌جانبه بودن و ارائه محصول به کلیت جامعه انسانی است. این طراحی، بر توجه به نیازهای متنوع و انسانی مخاطبان برند تاکید می‌کند.

ایران: از دوران باستان، گل‌ رز و نیلوفر آبی در قاطبه نمودهای هنر ایرانی، از جمله پارچه‌ها و نقش برجسته‌ها، حضور داشته‌اند. از طرح ساده‌شده این گل‌ها به عنوان نماد ایران در لوگو استفاده شده، تا ارتباط عمیق فرهنگی و تاریخی برندهای ایرانی با هویت ملی را نمایان سازد.

استاندارد نمایش لوگو

انجمن نشان‌های تجاری پوشاک ایران

هم‌پیمان در ترسیم افق‌های نو

ماموریت ما:

توسعه و حمایت از اکوسیستم برندهای پوشاک ایران

اهداف کلیدی ما:

– توانمندسازی از طریق آموزش و پژوهش
– هم‌افزایی برای حمایت و توسعه برندها
– مطالبه‌گری از مسیر پیوندسازی و ارتباط​

حامیان ما

با افتخار از حمایت برترین‌ها برخورداریم

شرکای استراتژیک انجمن

دست‌دردست همراهان‌مان، به سوی تعالی صنعت مُد ایران گام برمی‌داریم

آخرین اخبار و رویدادها

30 مرداد 1403
30 مرداد 1403
30 مرداد 1403